-->
banner
banner
tutorial-software-blog

Blog saye menceritakan tentang kaedah tutorial Blog,Photoshop,dan Easy math,selain itu pengunjung boleh menonton TV di blog saye ,perkhidmatan software pun disediakan, percayalah anda pasti berpuas hati bila bersantai diblog saye.peranan blog saya ini adalah untuk memudahkan pelawat mencari isu semasa kaedah Search engine optimize SEO ,backlink booster,dan sebagainya.

Wednesday 8 August 2012

Trafic exchange - up trafic blog (auto booster)

Cari disini
Loading
banner
assalamualaikum
^_^'
peace


dah lama rasenya tidak menulis tips dan artikel nih ..gatal pulak tangan rasenye nih haii..rase macam kekosongan plak bila xkongsi hot-hot stuff nih 'hehe..nak tahu ape yang saye nak kongsikan pada hari ini??..nampak x banner di atas tuh yang kaler biru laut gitu..haaaaa..nie yang nk habak nih....aduh slank comot plk ..hua hua~..xpe xpe..ble cuba lagi..

untuk pengetahuan semua, system ini baru sahaja dilancarkan pada tahun 2012 dan cuma 139 orang sahaja (saye orang yang ke 139 mendaftar)mulai dari sekarang!!.."dengan teknik dan kemajuan system yang telah di tonjolkan ,saye rase suatu hari nanti asiafans.net mampu maju berdasarkan system teknologi yang profesional..dan mengikut peredaran zaman" ..

selain itu asiafans.net membantu meningkatkan google 1+ ,facebook fanpage like ,follower twetter,following Digg,youtube view,dan auto surf.. ia bukan auto like seperti permainan difacebook tuu-_-..tetapi ia adalah kaedah trafik exchage yang profesional..

korang sume mesti nak trafik korang meningkat bertingkat tingkat bukan.?? hari ni saye nak bagi satu kaedah bagaimana asiafans.net booster' trafik korang..korang nak tahu kaedah bagaimana??..jom saye tunjukkan tutorial yang padat lagi lah ringkas untuk di gali bersama..(bkan maen menggali iyee~)-_-'

nota tambahan : setelah hampir 4hari guna asiafans punya khidmat akhirnya terkumpul juga 500coin secara xlangsung my fanpage also 'up liked'..hua hua~ ayat terlalu folmal ..dan tanpa lengah masa saye pun terus apply Backlink Booster ..WOW!! dasyat dasyat ..perubahan yang sangat ketara..ia bukan exchange link tetapi ia adalah BACKLINK ..back link ini adalah berfungsi untuk booster key words and description blog pada google.com yahoo.com dan BING ..yang paling bagus ia bukan pada negara malaysia sahaja tetapi kepada puluhan negara ..lepas saye apply terus ramai masuk blog saye ..macam nih lah kalau ade niat nak improve  trafik go on ..dont worry i sudah saksikan kehebatan Backlink Booster ..
:syg

Contoh screen shot jer!!

kaedah menggali??



1-mula-mula pergi ke laman ini www.asiafans.net

2-lepas tuh klik register cam biase..alaaa cam xpernah register plk kan..hua hua~ ^_^' (lihat seperti gambaran dibawah) ..



3-kemudian isi maklumat pendaftaran dengan lengkap dan tertib.


4-pergi ke alamat e-mail korang cari email asiafans.net kemudian verify confirmation (confirm link)


oke skarang nih korang sudah pun menjadi pengguna asiafans.net .^_^'

selepas tue apa yang korang perlu buat ?? 

1-kumpul coin dengan membuat task-task yang diberikan seperti pada gambar dibawah..


2-ini lah task-task yang korang bleh pilih....lagi rajin korang exchange lagi banyak coins yang dikumpul ^_^'

3-kemudian korang  perlu 'Add site'. pergi ke side bar sebelah kiri seperti pada gambar dbawah.




4-add site  siap...^_^'

NOTE : lagi tinggi nilai CPC korang lagi tinggi kebarangkalian link korang disurf..

bacelah xrugi kalau bace
peace
^_^'
:geleng
korang kenal tak ngan manok elpase ..haa bagi yang masih x kenal bleh ke link ini manokelpase ..bro manok elpase nie ade buat satu medium trafic exchange klik sini untuk daftar.. percuma ja ..skrung nih die nak perkenalkan kaedah baru bagaimana hendak tingkatkan rank blog dan ramaikan pengunjung diblog ..die juga ade buat satu contest iaitu buat entry pasal asiafans.net ..

untuk pengetahuan korang sume die adalah admin asiafans.net ..blog nie nampak ja simple tapi exklusive ..bagus bro manok elpase nie ,die buat medium yang mampu booster atau improve pengunjung di blog korang semua..kalau nak joint klik sini 

asiafans.net sekarang ini telah pun mendapat sambutan hangat dari otai-otai blogger salah sorang adalah MKsyahir dan terlalu lah ramai blogger saye nak sebut nama pon x cukup napas neh ..hikk'
asiafans.net nih pun baru je diperkenalkan pada thun nih hehe..jadi tak perlu rase heranlah kalau korang sume daftar ,korang dikira otai otai juga lah..
:ragu
janganlah terlalu rasa yakin dengan blog yang anda ade itu mampu imrove tanpa medium-medium seperti asiafans.net nie..medium yang terbaik yang pernah saye jumpa adalah asiafans.net ,jadi apelah salahnya jika anda sokong medium buatan malaysia ini..tidak rugi malah meningkatkan dan Booster blog anda..
untuk mendaftar anda boleh ikut tutorial ini asiafans.net





banner
Comments
5 Comments

5 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  3. AsiaCube boleh menjadi alternatif dan juga menawarkan perkhidmatan servis untuk bertukar like,pengikut serta trafik :)
    Lawati: AsiaCube - The Best Free Social Exchange Site! untuk pendaftaran percuma :)
    Muat turun panduan ringkas AsiaCube : Tutorial AsiaCube

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●

sharing is caring is loving

sebarang pertanyaan dan penambahan boleh
ditulis di petak komen ku ini-segala
pandangan anda teramat dihargai.

~sekian~
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●

drop your link here for blog walking!
get 32 backlink

shared