-->
banner
banner
tutorial-software-blog

Blog saye menceritakan tentang kaedah tutorial Blog,Photoshop,dan Easy math,selain itu pengunjung boleh menonton TV di blog saye ,perkhidmatan software pun disediakan, percayalah anda pasti berpuas hati bila bersantai diblog saye.peranan blog saya ini adalah untuk memudahkan pelawat mencari isu semasa kaedah Search engine optimize SEO ,backlink booster,dan sebagainya.

Friday 7 September 2012

exchange clicks | surfexchangeclicks.com Exchanger Community site

Cari disini
Loading



banner



Assalamualaikum
^_^'
:msia
peach
:macho
salam semua salam satu malaysia..hari ini saye nak buat tutorial kaedah penggunaan medium website surfexchangeclicks.com ..korang nak thu ape itu medium surfexchangeclicks.com .? ape fungsi exchange clicks.? ape guna coin.? untuk ape saye register.? untuk ape vip user.? bagaimana nak earn coin.? bagaimana nak edit url yang telah ditambah.? dekat mane nak dapat coin.? ..haaa kan banyak persoalan tuh .,dan banyak lagi persoalan yang ada yang saye terlepas pandang..persoalan ini akan di ulas dalam bentuk yang ringkas dan mudah difahami :)


Surfexchangeclicks.com adalah medium website yang berupaya meningkatkan like fanpage, following twitter ,google +1 ,view youtube ,dan traffic exchange ..korang thu x yang sebenarnya semua ini menigkatkan traffic dan hits pengunjung didalam blog korang ..secara xsedar ia menigkatkan rank Alexa ..

bagaimana untuk daftar sebagai user.?

1-mula-mula register di surfexchangeclicks.com


2-isi maklumat pendaftaran ..
3-confirm pendaftaran melalui email yang anda gunakan

4-log-in enjoy~

 macammane nak kutip coin.?
lalukan mouse ke bahagian tab earn coin ..kemudian anda akan lihat facebook, Twitter, Google +1, youtube, auto surf..hanya klik bahagian yang mana anda nak ..kemudian coin terkumpul.


..coin juga boleh dibeli dengan cara...PayPal ,BANKISLAM, TOPUP CELCOM dan, TOPUP DiGi

selain itu..



setiap user yang register akan diberi 200coins secara automatic..dan akan mendapat 1000coins  register untuk 100 user pertama secara manual(user must claim it)..fungsi coin ini adalah sebagai topup untuk add url korang didalam acc ..untuk add url korang mesti ada coin yang secukupnya..tiada coin korang tidak mampu add url ke acc korang ..coin juga boleh dikumpul dengan cara promote website surfexchangeclicks.com - setiap referral yang berjaya diinvite ,promoter dapat 400coins ! untuk setiap referral



Bagaimana nak guna coin .? dan bagaimana pula add url.?

|korang boleh lah rujuk rentetan video ini|





video ini silent.

ape itu CPC..?

CPC = coin per click ..jika anda meletakkan CPC yang tinggi kedudukan klik url berubah..jika user lain meletakkan CPC rendah berbanding anda maka link url anda akan di klik terlebih dahulu..cth: anda meletak 10 cpc maka user lain meletak 5 cpc  yang banyak didahulukan.
10dahulu barulah 5

macam mana nak tengok url yg kita submit tadi.?

mudah saje anda klik 'My Site' di sidebar ..kemudian pilih url jenis apa yang korang letak..lpas tu korang juga boleh edit url ,tambah coin ,dan tambah CPC ..seperti pada gambar dibawah
klik untuk tumbesaran
NOTE : coin yang diisi mestilah lebih dari CPC kalau tidak url akan miss clicks
SEKIAN

:babai
Comments
2 Comments

2 comments:

  1. nice tuto bro :)

    let see : http://untuk-dia-2012.blogspot.com/2012/09/invite-rakan-dapat-rm5-seorang-free.html

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●

sharing is caring is loving

sebarang pertanyaan dan penambahan boleh
ditulis di petak komen ku ini-segala
pandangan anda teramat dihargai.

~sekian~
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●

drop your link here for blog walking!
get 32 backlink

shared