-->
banner
banner
tutorial-software-blog

Blog saye menceritakan tentang kaedah tutorial Blog,Photoshop,dan Easy math,selain itu pengunjung boleh menonton TV di blog saye ,perkhidmatan software pun disediakan, percayalah anda pasti berpuas hati bila bersantai diblog saye.peranan blog saya ini adalah untuk memudahkan pelawat mencari isu semasa kaedah Search engine optimize SEO ,backlink booster,dan sebagainya.

Wednesday 6 June 2012

boboy boy

Cari disini
Loading




BoboiBoy Musim Ke 2(2012) | Showing Time 27 May 7:00 pm | Release Date: 2012 (Malaysia) | Country: Malaysia | Language: Malay | Subtitle: None| Genres: Animation | Quality: SDTVRip – Jie Azz
Sinopsis:  Unik, membanggakan dan pastinya sangat menghiburkan! Satu pencapaian besar untuk industri animasi tempatan sepanjang dua dekad apabila diserikan dengan kehadiran pelbagai siri animasi yang telah mendapat tempat di hati penonton pelbagai usia. Kini, bersiap sedia pula dengan kemunculan terbaru, BoBoiBoy Musim ke 2, yang bakal bersiaran di kaca TV3!
Dibawakan dengan kerjasama Captain Munch dan dijana oleh pembabitan kreatif 30 orang juru animasi professional, BoBoiBoy musim ke-2 mempamerkan aksi lebih menarik watak superhero memburu satu misi yang dijangkakan mampu meledakkan satu fenomena baru serta menjadi kegilaan kanak-kanak dan juga golongan dewasa. Dihasilkan dengan teknik animasi dan terperinci, siri animasi 3D ini bakal menyusul bermula 27 May 2012,pada setiap hari Ahad jam 7.00malam.
EPISOD 01 


_____________________________________________________________________________________________


EPISOD 02 

No comments:

Post a Comment

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●

sharing is caring is loving

sebarang pertanyaan dan penambahan boleh
ditulis di petak komen ku ini-segala
pandangan anda teramat dihargai.

~sekian~
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●

drop your link here for blog walking!
get 32 backlink

shared