-->
banner
banner
tutorial-software-blog

Blog saye menceritakan tentang kaedah tutorial Blog,Photoshop,dan Easy math,selain itu pengunjung boleh menonton TV di blog saye ,perkhidmatan software pun disediakan, percayalah anda pasti berpuas hati bila bersantai diblog saye.peranan blog saya ini adalah untuk memudahkan pelawat mencari isu semasa kaedah Search engine optimize SEO ,backlink booster,dan sebagainya.

Tuesday 26 June 2012

video ucapan tahniah bintang bola sepak luar negara kepada pasukan Malaysia

Cari disini
Loading
harimau malaya

Walaupun Harimau Malaya tewas kepada Bahrin pada hari lalu,kekalahan tersebut tidak sedikit pun melunturkan semangat para penyokong setia untuk terus memberi sokongan kepada skuad kebangsaan. Malahan kata-kata semangat terus disunting kepada skuad Harimau Muda dan juga kepada para penyokong yang bersifat lalang (Menang dipuji,Kalah dikeji) yang skuad muda kita ini masih mempunyai ruang untuk memperbaiki cara permainan mereka walaupun kita semua tau yang perlawanan menentang Bahrin ini agak memalukan. 3 gol dalam masa 6 minit sememangnya mengubah perasaan suka menjadi duka kerana kita sudah mendahului dengan 2 gol. Tapi apakan daya,ini dikatakan yang tuah dan rezeki tidak menyebelahi kita.Apa yang kita mampu buat adalah terus memberi sokongan kepada pasukan Harimau Malaya untuk terus mengaum ketika mengharungi 3 baki perlawanan di tempat lawan.
Berikut pula merupakan video ucapan tahniah bintang bola sepak luar negara kepada pasukan Malaysia diatas kemenangan pingat emas untuk sukan SEA yang lalu…huhu












Comments
1 Comments

1 comment:

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●

sharing is caring is loving

sebarang pertanyaan dan penambahan boleh
ditulis di petak komen ku ini-segala
pandangan anda teramat dihargai.

~sekian~
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●

drop your link here for blog walking!
get 32 backlink

shared