-->
banner
banner
tutorial-software-blog

Blog saye menceritakan tentang kaedah tutorial Blog,Photoshop,dan Easy math,selain itu pengunjung boleh menonton TV di blog saye ,perkhidmatan software pun disediakan, percayalah anda pasti berpuas hati bila bersantai diblog saye.peranan blog saya ini adalah untuk memudahkan pelawat mencari isu semasa kaedah Search engine optimize SEO ,backlink booster,dan sebagainya.

Wednesday 27 June 2012

cara menarik minat pembaca

Cari disini
Loading
jom membaca



pernahkah anda terase boring bila membaca , terase macam nak hempas je buku di dinding mahupun dilantai ..?atau pun rase nk balas dendam pada buku yang anda baca..? rase nk tertonggeng membaca buku ..?rase nk terjun dari bagunan klcc dengan penuh bergaya kerana nk melepaskan rase extreemis membace..?.Membace buku terutamanya yang mempunyai 303 muka surat dan fakta ,membuat anda merase beban ..lagi-lagi bila peperiksaan makin hampir ..perasan anda seperti kelemasan dilautan fasifik tanpa ada seorang pun yang mampu menyelamatkan anda selain daripada berserah ,seterusnya membuatkan anda rase terbeban ,tertekan,terrtido(arrr tertido?)

ape kate anda abaikan segala rase beban anda  dan membaca petikan  dibawah ini dengan rase strawbery...(aik strawberi plk)

telah membace petikan?

jika anda seorang lelaki anda akan lebih hensem setelah membaca..jika anda seorang perempuan anda lebih cantik lepas baca..jika anda seorang pondan anda akan lebih..................................................
xkisahlah lelaki ke perempuan mahu pun pondan.. anda akan lebih terserlah dan bersinar-sinar setelah membacenye.. :) klu x..!! letak dua belah tangan keatas dua belah bahu dan pandang atas-atas lidah terjeler ~
sekian
peace no war





GOOD MOOD




No comments:

Post a Comment

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●

sharing is caring is loving

sebarang pertanyaan dan penambahan boleh
ditulis di petak komen ku ini-segala
pandangan anda teramat dihargai.

~sekian~
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●

drop your link here for blog walking!
get 32 backlink

shared